Napój energetyczny wesprze Wilczyce i będzie reprezentowany między innymi na plecach odzieży treningowej.
Jeszcze więcej energii dla kobiecej drużyny VfL: Zespół kobiet zyskał nowego topowego partnera w postaci napoju energetycznego 28 BLACK i stojącej za nim firmy Splendid Drinks AG.
28 BLACK wspiera również męskie i e-sportowe drużyny Wolfsburga.
Partner w zakresie odzieży treningowej
Jako partner, 28 BLACK chce w szczególności wspierać Wilczyce, aby mogły one nadal osiągać krajowe i międzynarodowe cele. Z tego powodu Splendid Drinks AG będzie w przyszłości reklamować markę "28 BLACK - The Energy Drink" na plecach damskiej odzieży treningowej i funkcjonalnej VfL, a także na koszulkach rozgrzewkowych. Jako oficjalny partner VfL, 28 BLACK będzie również widoczny na bandach reklamowych podczas meczów mężczyzn na Volkswagen Arena i meczów kobiet na stadionie AOK.
"Idealne połączenie"
"Cieszymy się, że możemy towarzyszyć i wspierać VfL Wolfsburg na jego ambitnej drodze", mówi Wolfgang Thiel, członek zarządu Splendid Drinks AG. "Wilczyce i Wilki mają ogromny urok i są synonimem pierwszorzędnej piłki nożnej, entuzjastycznych fanów i energetycznych emocji. To idealne połączenie dla naszego napoju energetycznego". Dyrektor zarządzający VfL Michael Meeske dodał: "Jest nam szczególnie miło powitać markę 28 BLACK jako nowego partnera w rodzinie VfL. Ten napój energetyczny oznacza wysoką jakość i różnorodność - dzięki 28 BLACK zyskujemy silnego partnera, który na nas stawia".
Energy Drink stworzony w 2008 roku
28 BLACK to napój energetyczny inny niż podobne produkty na rynku - bez tauryny i konserwantów, a także wegański, bezglutenowy i bez laktozy. Od 2008 roku 28 BLACK jest napojem dla osób o najróżniejszym stylu życia, o najróżniejszych oczekiwaniach i podejmujących inne wyzwania. Gama produktów obejmuje odmiany na każdy gust - od klasycznych po owocowe, kwaśne lub bez kalorii i cukru.
Źródło: VfL Wolfsburg