Niektóre sugestie dotyczące ulepszeń fanów VfL zostaną zrealizowane w tym sezonie.
Od sezonu 2022/2023 VfL Wolfsburg prosi swoich zielono-białych fanów w Volkswagen Arenie, w tym w strefie VIP, o opinię na temat jakości usług. Stelaż do zbierania opinii, który można znaleźć w całej arenie, zadaje pytania uczestniczącym fanom na różne tematy. Fani mogą więc przekazywać opinie i uwagi, np. na temat cateringu, atmosfery czy sytuacji przy wejściu oraz aktywnie przyczyniać się do poprawy jakości usług. W minionym sezonie złożono około 11 000 opinii, które posłużyły jako podstawa do wprowadzenia niektórych zmian w sezonie w VfL.
Od zakończenia minionego sezonu nowy katering 412 GmbH wspiera VfL. Dzięki temu dostawca, który zazwyczaj działa na festiwalach, po raz pierwszy współpracuje z klubem Bundesligi. Wraz z tą zmianą dostawcy pojawiło się kilka zmian ukierunkowanych na poprawę obsługi fanów. Potrawy i napoje są oferowane osobno, co ma na celu szybszą obsługę. Krytyka dotycząca czasów oczekiwania jest aktywnie przeciwdziałana poprzez specjalistyczne szkolenia personelu cateringowego oraz minimalizację rotacji pracowników. Różnorodna oferta cateringowa w różnych strefach publicznych służy redukcji odpadów na każdym meczu, a oferta została dostosowana do specyficznych nawyków konsumpcyjnych w sektorach.
Oprócz cateringu oceniano również sytuację przy wejściu oraz bezpieczeństwo. Szczególnie często chwalona była uprzejmość i gotowość do pomocy personelu ochrony oraz pracowników obsługi. Aby zwiększyć satysfakcję odwiedzających, VfL przeprowadza szerokie szkolenia dla swojego personelu, aby w przyszłości spełniać oczekiwania kibiców. Dodatkowo VfL na sezon 2024/2025 już podjął dalsze działania w tym zakresie: punkty informacyjne i oznakowanie wejść zostały zaprojektowane w sposób bardziej przejrzysty, aby poprawić orientację kibiców. Zmodyfikowano również odzież personelu ochrony, aby zwiększyć ich rozpoznawalność (jako „supervisor” lub „steward”), szczególnie w przypadku kibiców nieznających języka niemieckiego.