Wilczyce i czołowy partner Dermaroller jeszcze bardziej rozszerzają współpracę.
Od ponad roku VfL-kobiety oraz eksperci ds. pielęgnacji skóry z Dermaroller GmbH współpracują ze sobą. Teraz obie strony postanowiły na jeszcze ściślejszą współpracę i przedłużają swoją umowę przedwcześnie o kolejne dwa lata, do 2028 roku. Jako oficjalny partner w dziedzinie pielęgnacji skóry Wölfinnen, rodzinna firma z Wolfenbüttel będzie obecna między innymi na LED-bandach oraz jako prezenter dogrywki na tablicy wyników w AOK Stadion. Planowane są również różne wspólne działania, takie jak wydarzenia związane z tygodniami różnorodności. Na wszystkich meczach domowych w sezonie 2024/2025 w Google Pixel Frauen Bundesliga, Dermaroller pozostanie także sponsorem rękawów.
„Kto chce osiągać doskonałe wyniki, ten zdecydowanie potrzebuje silnych i niezawodnych partnerów u swojego boku. Z Dermaroller i naszymi Wölfinnen od pierwszego dnia współpraca układała się doskonale. Cieszymy się, że możemy kontynuować zaufaną współpracę z renomowaną i innowacyjną firmą z naszego regionu również w nadchodzących latach" – podkreśla dyrektor VfL, Michael Meeske.
Firma Dermaroller GmbH, założona w 1999 roku, opracowała najsłynniejszy na świecie dermaroller. Obecnie międzynarodowo działające przedsiębiorstwo rozszerzyło swoją działalność na rynki chirurgiczne i estetyczne. Produkty Dermaroller są sprzedawane w ponad 50 krajach. „Jako oficjalny partner pielęgnacji skóry VfL-Frauen bardzo doceniamy zaufanie i długoterminową współpracę. Zaangażowanie i determinacja zespołu, aby zawsze dawać z siebie to, co najlepsze, idealnie wpisują się w naszą filozofię. Razem wyznaczamy standardy jakości i siły – zarówno w sporcie, jak i w pielęgnacji skóry”, powiedział Michael Tomerius, dyrektor zarządzający w Dermaroller.