Napisane:  czwartek, 5 września 2024, 11:04 przez: Redakcja

Efektywna współpraca: klucz do sukcesu w biznesie

Verti Versicherung AG nowym partnerem VfL Wolfsburg.

VfL Wolfsburg ma nowego partnera w osobie Verti Versicherung AG. Jako partner na bandach, firma ta zyska widoczną obecność na Volkswagen Arenie i przyczyni się do uczynienia wrażeń ze stadionu jeszcze bardziej imponującymi dla wszystkich odwiedzających. „Ta współpraca jest wyraźnym sygnałem naszego dążenia do ciągłego patrzenia w przyszłość i wspólnego z silnymi partnerami skutecznego kształtowania przyszłości naszego klubu. Jesteśmy dumni, że możemy powitać Verti Versicherung AG w naszym gronie i cieszymy się na nadchodzące wspólne projekty. Jako klub głęboko zakorzeniony w mieście motoryzacyjnym Wolfsburg, szczególnie zależy nam na tematach związanych z mobilnością i bezpieczeństwem. Verti Versicherung wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie i ekspertyzę w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, co doskonale wpisuje się w naszą filozofię” – tłumaczy dyrektor VfL, Michael Meeske.

Zobacz także  Silna współpraca dla osiągania doskonałości w biznesie

Współpraca jest również oznaką wzajemnego zaufania, a ponadto otwiera dla obu stron ekscytujące możliwości rozszerzenia własnej obecności. „Bardzo cieszymy się na współpracę z VfL Wolfsburg. Znacząco pomoże nam to w dalszym rozwijaniu rozpoznawalności marki Verti wśród grupy docelowej związanej z motoryzacją i sportem” - mówi Boris von Kürthy, kierownik działu marketingu wydajnościowego.

Firma Verti Versicherung AG jest drugą co do wielkości niemiecką bezpośrednią ubezpieczalnią komunikacyjną. Założona w 1996 roku firma posiada około milion aktywnych polis. Verti zatrudnia około 500 pracowników w głównym biurze w Teltowie koło Berlina oraz w oddziale założonym w 2018 roku w Vaterstetten koło Monachium. Verti jest częścią grupy Mapfre od 2015 roku i do 2017 roku funkcjonowała pod nazwą Direct Line. Na podstawie wartości składek, Mapfre zajmuje miejsce w pierwszej piętnastce największych grup ubezpieczeniowych w Europie. Verti jest globalną marką cyfrową Mapfre.

Zobacz także  Intrygujące Montagsspiel dla młodych wilczyc: jak wspierać rozwój talentów sportowych?

Sprawdź także:

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram