Napisane:  wtorek, 16 sierpnia 2022, 19:32 przez: Przemysław Lewandowski

Współpraca z firmą Supponor

Supponor będzie wspierać VfL Wolfsburg w zakresie reklamy wirtualnej.

Na zdjęciu: Steffen Grupp (Szef Biura Sponsoringu i Wydarzeń VfL), James Gambrell (CEO firmy Supponor), Michael Meeske (dyrektor zarządzający VfL) oraz Michael Drotleff (dyrektor do spraw strategii).

VfL Wolfsburg i Supponor, wiodący na świecie dostawca technologii reklamy wirtualnej z siedzibą w Londynie, nawiązały długoterminową współpracą strategiczną, skupiającą się na wprowadzaniu i wdrażaniu reklamy wirtualnej.

Celem nowego partnerstwa biznesowego jest wzmocnienie i rozszerzenie międzynarodowej działalności sponsoringowej Zielono-Białych. Wspomagany oprogramowaniem w pełni opartym na technologii "Supponor AIR®", VfL będzie w stanie wirtualnie zwielokrotnić pojemność reklamową obu rzędów tablic LED w Volkswagen Arena, a także wyświetlać określone reklamy dla rynków docelowych i zastąpić wyświetlacze krajowe tymi dostosowanymi do systemu międzynarodowego. Dzięki równoczesnemu przekazywaniu podwójnej ilości produkcji reklamowych zmniejszy się emisja CO2 związana z produkcją, transportem i logistyką. W ten sposób będzie można wnieść kolejny ważny wkład w osiągnięcie celu „Race to Zero”, który wyznaczył sobie VfL.

„Partnerstwo z Supponor ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ nie tylko zapewnia nam znaczące wsparcie dla naszych działań międzynarodowych, ale podkreśla też nasze aspiracje w zakresie innowacji” - powiedział dyrektor zarządzający VfL Michael Meeske. „Bardziej efektywne możliwości marketingowe przy zmniejszonej emisji dwutlenku węgla.”

„Jesteśmy dumni, że pozyskaliśmy VfL Wolfsburg, jednego z pionierów marketingu międzynarodowego, jako partnera strategicznego” - powiedział James B. Gambrell, CEO firmy Supponor. „Wspólnie zrobimy kolejny krok, wdrażając naszą w pełni opartą na oprogramowaniu technologię. »Supponor AIR®« stworzy klubowi oraz jego partnerom nowe możliwości dotarcia do krajowych i międzynarodowych odbiorców w bardziej ukierunkowany sposób, przy znacznie mniejszym nakładzie. Rezultatem będą bardziej elastyczne, wydajne możliwości marketingowe, ze znacznie zmniejszoną emisją dwutlenku węgla, co jednocześnie będzie stanowić nasz wkład w rozwój programu »Race to Zero«."

Supponor jest liderem rynku w branży reklamy wirtualnej, sprawdzając się już w transmisjach na żywo w ponad 2500 najważniejszych corocznych imprezach sportowych na całym świecie. Dzięki innowacyjnej technologii "Supponor AIR®", firma oferuje autentyczne wirtualne zamieszczenie lub zastąpienie reklamy na dowolnej powierzchni, w każdym sporcie, w dowolnym miejscu i w każdych warunkach pogodowych. "Supponor AIR®", wprowadzony na rynek w 2021 roku, polega na oprogramowaniu platformy technologicznej, która opiera się na najnowocześniejszych podejściach do sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Jest to jedyna technologia w pełni bazująca na oprogramowaniu, która została zatwierdzona w całej niemieckiej Bundeslidze. "Supponor AIR®" może też pracować zdalnie, dlatego jest najbardziej wydajnym, elastycznym i zrównoważonym rozwiązaniem.

Wirtualnym rozwiązaniom reklamowym firmy Supponor zaufali posiadacze praw w czołowych ligach sportowych w piłce nożnej (UEFA, La Liga, Bundesliga, Serie A i Ligue 1), hokeju (NHL), koszykówce (NBA) i wielu innych dyscyplinach sportowych. Supponor ma siedzibę w Londynie, swoją bazę badawczo-rozwojową w Helsinkach, a także biura regionalne w Barcelonie, Mediolanie, Kolonii, Nowym Jorku, Toronto i Sydney. Firma jest wspierana przez wiodących inwestorów VC (Venture Capital) oraz inwestorów instytucjonalnych.

Źródło: vfl-wolfsburg.de

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź także:

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram